Gizemmm-61 Arkadaşlar özel hastanelerde sezeryanda bir gece mi kalabiliyoruz ödediğimiz para içinde iki gece kalmak hakkımız mi . Benim hastanem bir gece diyor , burda birinde okumuştum ikinci gün hakkım olduğunu bildiğim için kullandım diye
Prenses34_annesi Gizemmm-61 Hiç bir bilgim yok canım üstte kalsın 🥰 ama bildiğim kadarıyla zaten herhangi bir sorun teşkil etmedikçe 1 geceden fazla kaldırmıyorlar🥰
NEG Gizemmm-61 bir gece kalınıyor, ikinci gecenin ek ücreti var diye biliyorum. Doktorum öyle söyledi.
Gizemmm-61 Prenses34_annesi ya çok ağrı sızı oluyormuş baş ağrısı falan hemen bı seruma ağrı kesiciyle verilmesini isterdim , evde zorluk cekmektense
Prenses34_annesi Gizemmm-61 bunun için bol bol su içexeksin granül şekersiz kahve içeceksin bitter cikolata yemen lazım ben su içmeyi hiç sevmem o gün hatırlıyorum 5 litre içtim Allah’a şükürler olsun hiç bir ağrı sızı çekmedim 🥰
casper12 Gizemmm-61 baş ağrım olmadı fakat ağrılarım oldu bu seferki doğumuma 2 gece kalıcam ınsallah
Esiin_ Gizemmm-61 250 - 300 civarı bişeydi bundan 2 sene önce şimdiki hastane fiyatlarına göre ücretlendirme nasıl bilmiyorum
Pamukasln Gizemmm-61 ben Gizemmm-61 ben nisan ayında olacağım sezaryen dokorum klinikten gelecek hastane ile anlaşması var bir gece kalacagim ama sabahtan yapacak ameliyatı ertesi günde aksama kadar kalırsın dedi. Ikinci geceye 1500 tl ilave ücreti varmis
Deletedmom_69 Benim anlaştığım hastanede normal doğumda 1 sezeryanda 2 gece olarak geçiyor sözleşmede muhtemelen normalde 2 gece olsa ekstra ücret çıkacak 😅
Ahsenn031013 Gizemmm-61 normalde 1 sezeryanda 2 gece kalıyorsun Ek ücret vs yazmışlar bunu isteyen hastaneden şikayetçi olabiliyorsunuz
elif233233 Gizemmm-61 ben iki gece kaldim .doktorum oyle olmasi gerektigini soyledi . Ucretin icindeydi ayri bir ucret talep edilmedi canim
ayseyma_omer Gizemmm-61 gaz problemi ortadan kalktıysa cıkarıyorlar sanırım. Zaten fazla kalmak pek de iyi degil bence. Ne de olsa hastane enfeksiyon falan kapma olasılıgı fazla
Gizemmm-61 ayseyma_omer tabiki öyle de çok baş ağrısı vs oluyormuş burada hep öyle okumuştum , serumla erkenden giderilsin istiyorum
Mervecimmmm Gizemmm-61 devletin mecbur kıldığı 2 gece hakkın var ister özelde ister devlet hastanesinde. Normal doğumda 1 gece
Bsragvndi Gizemmm-61 sezeryan mi normal doğum mu ben sordum iki gün dedi sezeryan o kadar para vericem benim hakkım 3 aslında 😂😂 özel de yapıcam devlet belki bir gün tutar