Gizemmm-61 evet ama istersen iki gün kalırsın ben normal doğum suracinde ilerliyorum şuan 38+5 günümdeyim bir gece kalacağımı soylediler inşallah normal doğarsa ben bir gece bile kalmak istemiyorum bana kalsa direk evime gelirim ama 24 saat mecbur kalmamız lazım sezeryanda öyle büyük tuvaletini yaparsan narkozun etkisinden çıkarsan bir aksilik yada problem olmazsa çıkarırlar sor yinede hastane bunu ama devlet hastanesi kaç gün yatırıyor sezeryan olursa bilmiyorum normal doğumu bir gün bekletiyorlar yine