Sevvl Arzu3434 kuzum ben anlamadım 13 günlük oldular çoktan almaları lazımdı bitek dün artı cıktı Hergun farklı kılo söylediler bu Salı resım cekıcem valla doktoru da dinlemicem
Arzu3434 Sevvl sizin aşırı saçma Bizim her gün 2de görüş var resim vs serbest bebeğe elimizi dezenfekte edip dokunabiliyoruz Benimde yeni kilo alımı başladı 1170le doğduk 1 kiloya kadar düştük iki gündür alıyorlar 1300 oldu birisi birisi 1200 oldu
Gorkim Sevvl kolon hastanesini hiç sevmiyorum onun yerine gop da 100.yıl hastanesi var orası bin kat daha iyi
Sevvl Arzu3434 zorlanırım tabi ama annem kaynanam yanımda benim kardeşlerim 1400 1600 doğdu ikiside direk eve geldi annem tecrübeli ordan biraz rahatım. Seninkiler nasıl iyimi sonuç çıktı mı
Arzu3434 Sevvl yok kuzum çıkmadı daha içim hiç rahat değil Ne güzel canım annenler varsa kolay olur bende kaç gündür görüşe gidemedim rahatsızdım yarın gitmeyi düşünüyorum
Gorkim Arzu3434 kızlar süt için bestlak damla var ebebekte ben kullanıyorum iyi geldi bir de maltana içecek bana iyi geldi deneyin sizde
Ayten235 Sevvl benim kızm 26 gündür kuveste 3 kademe var çok şükür şuan 1. Kademeye düştük Süleymaniye kadın dogumda doğurdum
Gorkim Arzu3434 aynı benzerler bide vitamin de aldım şimdi solgarın denicem bestlak bana iyi geldi günde 3 kere 20 damla
Gorkim Ayten235 kademeler nasıl acaba bnm kızlarda 13 oldu bugün küvezdeler doktor şu kadar daha durur bişey demiyor