29+6da doğum yaptım. Bebeğim 60 gündür yoğun bakımda. Geceleri 3 gündüzleri 2 saatte bir sağım yapıuorum. Hipp natal kullanıyorum. Gerçekten etkisi olduğunu düşünüyorum bol bol su içiyorum. 20 dakika bir göğsü, 20 dakika diğerini sağıyorum. Sonra 10 dakika diye başa satıp 1 saat sağım yapıyorum. Gelmiyor diye düşünürseniz, yoruldum derseniz sütün geleceği varsa da gelmez gelen de çocuğunuza faydalı olmaz çünkü duygu düşünceler süte karışıyor. Pozitif olun, çocuğuma şifa olsun inşallah diyip sağın. Sağdıkça çoğalacak