Sevvl benimkilerde biri 1720 diğeri 1689 olmuş bugün sordum zaten bu civarda doğmuşlardı 1500lere düştüler oksijenleri çıktı ben hergün 11 de gidiyorum kucağıma alıyorum ten tene teması çok önemsiyor doktor henüz ağızlarında beslenme hortumu var ama kendileri nefes alıyo ya çok şükür 34 ml 1720 olan eliz kızıma 24 ml 1689 olan elya kızıma besleme yapıyorlar arada kusuyorlar diye hortum henüz çıkmadı emzik götürdüm bugün emme refleksi için deneme yapıcamlarmış fonksiyon gelişmesi için beklemedeler elbet hissiyat gelecek diyor karında tamamlanması gereken süreçleri küvezde tamamlıcaklar diyor doktor