Lina-Annesi bebeğim doğduğundan beri yoğun bakımda, o yoğun bakıma girdikten sonra leke falan o kadar gereksiz kuruntu gibi geldi ki ama sorarsanız hiç bi şey yok
Böyle şeylere takılıp içerdeki yavruyu sıkmayın
Onun karnınızda sağlıklıca durması çok büyük nimet
Hastanede bırakıp geldikçe ciğerim yanıyor