Haziran ayında hamile olduğumu öğrendim yaz ayına geldiği için full çilek yedim çok seviyorum çünkü bilmiyordum çilek leke yapar vs olaylarını ete de dokundum hatta buzluğa kış için vişne koydum koyarken ayıkladım yıkadım yedim 5 şubatta oğlum doğdu çok Şükür hiç bi yerinde en ufak leke yok iz yok belirti yok hurafe bunlar inanmayın ben inanmadım hiç eşim Gül göndermişti onlara da dokundum bişey olmadı bi ciğerle haşır neşir olmamışım yazdıklarınızdan dikkat ettim🤣😅