Lina-Annesi eşimin babaannesi denemiş bizzat olcak mı diye . Çok şaşırmıştım. Bacağına dokunmuş görünmeyen yerinde olsun olursada demiş. Oğlunun bacağında leke olmuş. Sanırım çilek demişti. Bende korkuyorum şimdi bunlara dokunmaya. Yedikten sonra mutlaka elimi yıkıyorum, yıkamadan vücuduma dokunmuyorum 🥹