Melis_tugba Kubra34 😂😂😂 ay hic sorma önceden bakımlar süsler filan şimdi donumu giymeya halim yok saldım kendimi 😅
UlkerSD Kubra34 Melis_tugba Ya aynı ben ya 😂😂😂 nerde o eski ben saç yap makyaj yap süslen gez toz şimdi bi koltuktan diğerine geçmeye üşeniyorum 😂🤣
Melis_tugba UlkerSD 🤦🏼♀️ Aynen vallaha allahım diyorum bu durum cok cabuk geçsin 😂 böyle güzel genc anneli video atmak istiyorum
Arenbebek Kubra34 kimseye bakma canim bildigini yap sen ben doktoruma sordum gittim boyattim bebege zarari yok bu haftalardan sonra dedi
goncacan Kubra34 doktorum 3 aydan sonra sikinti yok demisti 3 aydan beridir düzenli olarak organik boyayla boyuyorum. Bebekte de bir sıkıntı yok Allah'a şükür.
goncacan Kubra34 ayrıca hamileyken kendini salıveren beyaz waclarla dolasan makyaj yapmayan iğrenç giyinen hamilelerden de midem bulanıyor her gun giyinir süslenir makyajimi yaparım 😍
Mehtapasyaaa Kubra34 37+6 yım bende ve şu anda kuafördeyim organik boyayla boyatıyorum vede kestiricem doktorum izin verdi hiç bir sakıncası yok dedi ayrıca kardeşim 2 aylık hamile olmasına rağmen organik boyayla boyadı çok şükür bir sıkıntı olmadı
Taila UlkerSD yoo hiçte bişey olmadı canım ilk gebeliğimdede boyatmıştım çok şükür ki bi sorun yaşamadm solumamaya çalış boyayı yeter ona bakarsan bi dünya risk faktörü var saç boyasından çocukta bi anomali olacağını sanmıyorum.. kişisel fikrim
UlkerSD Melis_tugba heh bende öyle değişik değişik kıyafetler alasım geliyor boşver Doğuma az kaldı diyorum valla lohusa kafasını bilmem de hamile kafası bambaşkaaaaa