Kubra34 bitkisel boyatabilirsiniz. Hiçbir zararı yok. Normalde boyanırken kaşınan ve yanan saç dipleri bitkisel boyada hiçbir etki göstermiyor. Sanki hiç boyanmamış gibi. Ben 3ncü ayımdan beri boyatıyorum şuan son ayımdayım. Hiçbir yan etkisi olmadı. :)