korkmayın kızlar 1 aydır diyet yapıyorum şekerli seyleri ve paketli gıdaları kesinlikle yemeyin sağlıklı beslenin yogurt meyve kesinlikle tüketin diyetisyende aynısını dicek çünkü benimde sınırdaydı şekerim ve suyumda fazlaydı diyetle normale dönüyor suan bi tık düzelme var dedi doktorum. diyete uyduğunuz sürece ve yürüyüş spor kesinlikle işe yarıyor