Gokce35- ben açlık 90 bi. Saat 216 çıktı sağlık ocağında yaptırdım ama 2,3 saatlarre bakmadı tansiyonum da yükselince direk hastaneye gönderdi o zaman devlet kontrolündeydim gittik kendi doktorum olmadı için başka doktor bakmadı. Hemen ertesi gün özele gittim gösterdim dahiliyeye gönderdi beni orda aç ve yok kan verdiğimde gayet normal çıktı. On beş gün takip ettik evde ölçüm yaptım aç ve tok. Diyetle düzelttim için insülün falan vermedi. Ama bu süreç stresli geçti benim için yüksek çıkar korkusuyla asla stres yapılmaması gerekiyor. Şuan da evde kendim ölçüyorum iki günde bir gayet iyi çıkıyo ama yemek yedikten sonra mutlaka haraket edin çok faydası oluyor on beş yirmi dakka yürümeniz bile faydalı. Bem öyle yapıyorum.