Tubag1 Sibelbayram yok yapıyor eczaneden şeker şurubu aldım 75 mg açken ölçüldü içtim 1 saat sonra yine aldı sonra 1 saat sonra tekrar
Sibelbayram Tubag1 bazı devlet hastaneleri tersliyormus ben özel takipliyim hani bu zamana kadar nereeye gidiyorsan orada yaptır diye
Tubag1 Sibelbayram evet zaten şöyle bir durumda var sağlık ocağında gebelik takibinizide yapıyorlar hiç gitmediniz mi ya da sizi arayıp çağırmadılar mı ?
Sibelbayram Tubag1 hamileliğimin basindan beri gidiyorum takip yapiliyor ama şeker için bişey konuşulmadı
Tubag1 Sibelbayram anladım siz söyleyin yaparlar benim doktorum özelde ama orda yaptırmadım 700 tl istediler ne gerek var sağlık ocağında ücretsiz yapıyorlar dediğim gibi içeceği satın aldım ben eczaneden o kadar
Sibelbayram Tubag1 aynen çok para istiyorlar o yüzden devleti yada saglik ocağını düşündüm normalde ozel takipliyim teşekkür ederim