Dilaraa23 çok geçmiş olsun inşallah bir an önce iyileşir atlatırsınız, bir dönem sürekli ayakta kaldığım ve ağır taşıdığım bir iş de çalışıyordum, birden yürürken ayağım ağrımaya başladı, yürürken çok zorluk çekmeye başladım, meğerse stres kırığıymış. Adını ben de ilk kez duyduğumda çok şaşırmıştım. Bana krem verilmişti, sürekli uzanıp dinlenmem lazımmış, e tabi işteyken de bu pek mümkün olmuyordu. Neredeyse 3 ay gibi uzun sürede atlattım. Sizin ayağınızı bandajlamışlar daha kısa sürede atlatırsınız inşallah