Zehracnr 1ciftyesilgoz karından görünebilir canım benim 1500 di vajinal olarak baktı nokta kadar gördü 2 hafta sonra da direkt karından gördü
Merve997788 1ciftyesilgoz bende doktora 5+2 iken gittim kese ve yolk kesesi göründü vajinadan ama karından biraz zor bu haftada tabikide görenler olmuştur belkide . Haftasına tekrar çağırıyor seni de öyle yapar muhtemelen bugündü randevum 6+1 Ken gittim bebeği ve kalp atışlarını gördü haftaya tekrar çağırdı küçük oldugu için kalp atışını duyamadım haftaya gideceğim inşallah kalp atışını dinlemek için 🤲
1ciftyesilgoz Merve997788 neyse kş doktor görmüş en azından kalp atışını haftaya da sen duyarsın inşallah canım 🙏 teşekkür ederim bilgilerin için. Umarım ben de çok geç olmadan görürüm🥰
Merve997788 1ciftyesilgoz ne kadar az stres olup güzel düşünürsen o kadar iyi canım benim bu bebeğimden önce bir kaybım oldu sürekli korkar kötüyü çağırırdım resmen Rabbim nasip etmedi o bebeğimi kaybbettim çok şükür 3 ay sonra tekrar hamile kaldım . Şimdi çok fazla iyi düşünüyorum iyiyi çağırıyorum çok şükür herşey yolunda gidiyor yani hep iyi düşün güzel düşün nasibinde kaderinde varsa oluyor zaten dua edicem senin için inşallah yarın keseni de yolk kesesini de görürsün 🤲🌸
17papatya 1ciftyesilgoz 5+2de keseyi gördük beta hcg değerim de 3180 di karından gözükmedi alttan bakarak gördük
eylulmihrasmom 1ciftyesilgoz ben en son baktırdığımda 2315ti 5+3te keseyi gördüm. 6+5te kalp atışı duyduk yolk gördük. 7+1de de bebişi gördük🥹🥰
1ciftyesilgoz eylulmihrasmom o zaman yarından sonra haftaya da gitmeliyim kalp atışını duyana kadar sık muayne oluyor sanırım ☺️
eylulmihrasmom 1ciftyesilgoz aslında doktorum 5.haftadan sonra 7.haftada çağırmıştı kalp atışı için ama bi kanamam oldu 6.haftada o yüzden gitmiştim hemen kalp atışını da duymuş oldum🤭
ela_zynp Merhaba ben de 5+2 de keseyi gördüm o zaman değerim 1000 kusurlardaydı hem kese hem de içinde beyaz birsey var dedi galiba küçük fasulyemdi 🥰 bu hafta da inşallah 6+2 olacam nasipse inşallah kalp atışını duyarım bende 😞 çok stresliyim
1ciftyesilgoz Merve997788 amiiin teşekkür ederim. Aslında benim de bir kaybım var bir dış gebelik geçirdim o yüzden normalden biraz daha tedirginim🥹
Merve997788 1ciftyesilgoz seni çok iyi anlıyorum aynı şeyleri yaşadığımız için illaki insan tedirgin olur ben olmadım dersem yalan söylemiş olurum ama önemli olan tedirgin olsak bile güzel olacağını düşünmek ve bolca dua etmek unutma biz nasilsak bebeğimize de o yansıyor pozitif olalımmmm🥳🥳🥳
1ciftyesilgoz Merve997788 beni anladığını biliyorum çünkü bir kayıp yaşayınca anksiyete bi tık yüksek oluyor. Bu bebek için çok dualar ettim rabbim geri çevirmedi çok şükür her gün dua ediyorum sağ Salim kavuşmamız için. 🤲☺️