Merhaba hanımlar . Henüz çok yeni hamileyim🥹 ilk randevum yarın 5+2 olacağım ve beta hcg artışa göre yarın muhtemelen 2800/3000 olacak. Bu beta ile kesem belli olur mu? Olursa da vajinal ultrasonla mı yoksa karından da görünebilir mi?. Ve yolk sac ne zaman belli olur bu betayla belli olur mu🥹 çok soru sordum heyecanım fazla. Tecrübelerinize göre yorumlarınızı bekliyorum 🙏