Aslimii Busra4598 saglıkla kucaginiza alın insallah🥰 benim 34ten sonra makat döndü, bi ümit bekliyorum ama dönmeyecek sanirim 36+1deyiz korkuyorum sezeryandan, cok istemistim normal olmasını
Gul_20 Busra4598 Makat gelişten anca sağıma doğru döndü 34 haftada .Dün kontroldeydik 37+0 haftalığız 3.350 gr önden gidiyoruz 🥰
Mezig-20 Gul_20 Kilosu fazla değil ki benim arkadaşım 4.300 normal doğum yaptı kesisiz dikişsiz aynı günde evine gitti :)
Azra_ Busra4598 kilosu ne kadar acaba bebişn benm de 36+3 2500 dedi doktor ufak bebeğin dedi aklımaa takıldı
_Aysel_ İlk kızım 38+5 de normal doğumla olmuştu.Şimdi oğlum olacak inşAllah 36+2 olduk.Aşırı bel ağrım oluyor və akıntın hadsiz çoğaldı erken olur diye korkuyorum.Erkekler geç gelir diyorlar.38 haftayı doldururmu ya erken olurmu bilemiyorum.9 gün sonraya kontrolum var pozisyonu nasıl onu da bilmiyorum.Rabbim hepimize sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin inşAllah
Gul_20 Azra_ Özel olarak yaptığım hiç bir şey yok sadece kahvaltıma dikkat ediyorum desem yeridir yumurta kaşar peyniri vs mutlaka var, benim ki baştan beri haftasına göre hep önden gidiyordu, sanırım biraz fazla tatlı yediğimden alıyor diye düşünüyorum ☺️
Gul_20 Mezig-20 Bana fazla geldi yaaa ☺️ hayır ekstra yediğim bir şey de yok kime çekti bilmem 🤷♀️ haftaya cuma günü sezeryan olacağım 38+4 de zaten Şuan mecburi sezeryan gözüküyor dönme niyeti yok, daha da beklersek zaten 4 kg üstü olur 😀
Mezig-20 Gul_20 38+4 de suyumun bitme sebebiyle sezeryana girdim bende 3.500 doğdu ama bunun pek bir önemi yok önemli olan sağlıklı olması. 4-5 kiloda da normal doğum yapan var bence siz kendinizi sezeryana şartlamayın derim.
AsyaveAnnesiii Nazliglm2528 bende37+1im ama hala sol kasığımda kafası sanırım kanala girmeyecek cumartesi kontrolüm var doktor normal doğum taraftarı bekleyelim doğum anında girer suni sancıyla falan der mi yoksa sezaryen der mi merak ediyorum 😅
Nazliglm2528 AsyaveAnnesiii anladım canım benim sancılarım başladı zaten benim hep tersti döndü dedi ama kanala girmiyor hep yan duruyor
Nazliglm2528 Gul_20 aynen benimkinde kanala girmeye niyeti yok birdd sancilarim var pazartesi gun verecek doktor bey allh izin verirse sağlıkla gelsinde sezeryan normal farketmez napalim🤔