Mezig-20 Gul_20 38+4 de suyumun bitme sebebiyle sezeryana girdim bende 3.500 doğdu ama bunun pek bir önemi yok önemli olan sağlıklı olması. 4-5 kiloda da normal doğum yapan var bence siz kendinizi sezeryana şartlamayın derim.