Biraz şansla alakalı sanırım devlet hastanesinde doktor işi benim eşimi de ilk haftadan itibaren alıyor içeri, kalp atışını da dinletti, hatta cinsiyeti de ilk 14. Haftada falan devletteki dr söyledi ücretli gittiğim Prof kıza benziyor falan dedi. Boy gram olarakta gramını söylüyor her gidişimizde ama zaten verdiği kağıtta da yazıyor boy hesaplaması gramı falan