minikkus1 Ebrarliva ben kilo söylemiyorum diyor. normalde özel takipliyim yalnız şehir dışında olduğu için 2 haftadır nst için devlete gidiyorum. doğunca farklı olabiliyor diye bana kilosunu söylemiyor. biraz da inat bi hocaya denk geldim galiba
Ebrarliva Elitopatra25 bazıları çok ukala şey diolar burası özel değil bin kişi ile ugrasiorum sen tek değilsin diolar o yüzden hızlı hızlı bakıp başlarından atıyorlar
Mhtpflz Elitopatra25 canım kalp atışı olmasa emin ol söylerdi doktor sana o görmüştür ama sesi dinletmemiştir için rahat etmezse özele git
Elitopatra25 Mhtpflz yok zaten içim rahat canım gördüm duydum dedi kalp atışında sadece bir anne olarak ilk kez kalp atışını duymayı bekliyordum istiyordum bana dinletmeyince bende bir sormak istedim herkese mi dinletmiyolar ilk
Elitopatra25 Fasulyemmm aynen bana baktı direk dedi kalp atışı var gayet normal herşey aylık kontrollerine gel dedi ama ben dinletir diye düşünmüştüm demekki ondan
nurr0101 Elitopatra25 7+1 de ilk kontrolüme gittim. Gittiğimde kalp atışını dinlettiler hatta videoya bile çektim.
Elitopatra25 nurr0101 devlettemi gittin bende dün doktor baktı orda birşeyi de açtı baktı normal herşey kalp atışı var dedi bana birşey demedi işte ben duymadım
Elitopatra25 Aysecan0335 evet canım banada dün baktılar işte kalp atışı var normal dedi kalktım dedim ben neden duymadım hani böyle düşünmemiştim duymayı bekliyordum
Aysecan0335 Elitopatra25 olsun şimdilik dinletmemesi daha iyi benim hala doktorum açıp hemen kapatıyo demekki zararı var baya :)
Denizkaramuk Aysecan0335 Hayır hiçbir zararı yok. Araştırmaları okuyabilirsiniz. Bilimsel olarak ultrasonda kalp atışı dinlemenin bebeğe karşı zararı yok kimseye yanlış bilgi vermeyin. Heyecandan her hafta bebek görmeye giden arkadaşlarım vardı benim.
Denizkaramuk Elitopatra25 Devlet hastanesiyse normal canım kalp atışı dinletmezler kilo söylemezler boy söylemezler cinsiyet zamanı gelir onu da söylemezler annenin mutlu olacağı bütün elementleri gizlerler öyle huyları var.
Elitopatra25 Denizkaramuk gerçekten öyle ya bu bizim hakkimiz neden duymayayimki ben minigimi kalp atisini
busenaz68 minikkus1 bizde de söylemiyorlar ekranı da cevirmisker başka tarafa bebek de görmüyorsun ultrason resmi de vermiyorlar yatıp kalkıp çıkıyoruz hemen😁 haftasıyla uyumlu diyor tamam sırf ultrason resimleri için özele gidiyorum
Elitopatra25 busenaz68 canım iki gere gittim bana verdi ultrason kağıdının kağıtta gordim minigimi ama kalp atışını duymadım işte doktor vat ben duydum dedi ama keşke bende duysaydm
minikkus1 busenaz68 aynen valla. yatıp kalkıp çıkıyorum bende. tartıştım hatta. inanmıyorsan gelme dedi. inanmamak değil de bilmek istiyorum dedim. iyi diyorum işte dedi