BesteOz aynı şeyi yaşadım tam olarak, korunurken hamile kaldım balayında. Önce istemedim, ama aldırmak da istemedim. O kadar stres yaptım ki kendime, düşük yaptım. Çok ağladım çok üzüldüm ama Allah affetsin bir yandan da bir rahatlama gelmişti. 2 buçuk ay sonra tekrardan hamile kaldım ve yine korunurken oldu (geri çekilme yöntemi değil) ama bu sefer istiyorum çünkü ilkinde çok pişman oldum..