BesteOz biz yeni evli değildik ama hamile kaldığımı öğrendiğimde 1 yıllık evliydik daha, üstelik eşim doğuda görev yaptığından geçici olarak da ayrı yaşıyorduk ki hala öyleyiz birkaç ayımız kaldı inşallah. İlk gebeliğim ve ben de senin gibi çok ağlayıp çok korktum yalnız hissettim, daha doğru düzgün bi evlilik hayatımız bile olamamıştı üstelik. Hiç aldırmak geçmedi aklımdan sadece kabullenmem biraz zordu. Zamanla öyle alıştım sadece şunu söyleyeyim o kadar ağladım sızladım yapamam dedim, bi ara kanamam oldu öyle korkmuştum ki minicik bi şeye sahip çıkamadım ne biçim anneyim diye. Ondan sonra anladım ki anne olmak için bedenin sana ihtiyacın olan her şeyi sunuyor. Sen anlamadan anne oluyorsun, o seni kendi sıcaklığına çekiyor hiç korkma bence evlilik dediğin ömürlük bi şey her an tadı çıkar inşallah 🩷