Merhaba, benim de aynı şekilde evlendiğimiz gün 1 kere korunmadık, hamile kalmışım. İlk 2 ay civarı aynı senin gibi hissediyordum assla hazır değildim. 26 yaşındayım, bebek aşırı istememe rağmen hep 2-3 sene beklicem derdim ama.. Aldırmayı bile aklımdan geçirdim hiç istemesem de. Şu an 30 haftalığım, kızımın hareketlerini her hissettiğimde başta o düşündüklerim için vicdan azabı çekiyorum. Yani diyeceğim o ki, geçiyor. Yine hazır hissetmiyorum kafamın içinde milyon tane kaygı var ama tek istediğim ona sağlıkla kavuşabilmek. Eminim seninki de zamanla geçecektir, insan her şeye alışıyor :)