Yeni evliyken benimde bir oğlum olmuştu, bizde maddi manevi hazır değildik ama sonradan olmaz korkusuyla istedik diyeyim, tek pişmanlığım çocuğuma yeteri kadar ilgi gosteremedim çünkü 6 aylıkken anneme bırakıp çalışmak zorunda kaldım sadece bu yönden kızıyorum kendime mesela şuan 17 haf. Hamileyim bir kızım olacak kendimi daha çok hazır hissediyorum. Hiç üzülme kendini strese sokma Rabbim o kadar büyük ki herşey yoluna giriyor farketmiyorsun bile benim oğlum şimdi 4 yaşında herşey geçiyor, sakın bebeğini aldırmayı düşünme çok evini yurdunu satanlar var çevremde ama çocuk sahibi olamayan herşeyde vardır bı hayır