berkabusra1 lütfen kendini suçlama kardeşim 💖 Bak burada bir sürü insan yazmış, herkes aynı duyguları paylaşıyor. Demek ki bu normal bir süreç. Hormonlarımız şu an normal değil, karmançorman olmamız çok normal. İnşallah en hayırlı zamanda tekrar olacaktır ve yaşadığın acı deneyimi sana unutturacak 🥹