BesteOz maşallah 🧿 diyeyim. İşte önemli olan bu, size destek olabilecek biri varsa bebeğin zararı değil hayatınıza yararı oluyor, bambaşka bir evre oluyor. Kolay değil, hiç birşey eskisi gibi olmuyor ama zorluğu bile güzel oluyor. Ben duygusal bi insan değilim daha realist düşünürüm aldırmak da bi seçenek bu yüzden kimse sizi yargılayamaz sadece sizi çok iyi anladığım için aynı birebir duyguları hissettiğim için yorum yapmak istedim. Yalnız değilsiniz asla bu konuda. Çoğu kişi aynı duyguları yaşıyor, bilin istedim.