Nazs61 Digdem_12 kızım için uni baby kullanmıştım ama çok yoğun bir kokusu vardı. Kızımın kendi kokusunu bastırıyordu resmen. Şimdi ikinci kızım için babyme aldım kokusu çok hafif ve güzel. Şampuan da baby me köpük olanı tercih ettim henüz kullanmadik bakalım 😇
Moom16 031019 arkadaşım çocuğuna aldı göz yakmıyor deniyor ama göz yakıyor bi ton alerjı oldu gözleri önce siz yıkayın bakin kendi gözlerınızde yanacaktır dikkat edin
Kivininannesi Ben deterjanı, biberon yıkama deterjanı ve şampuanı siveno aldım. Kendim şampuan ve deodorent olarak da siveno kullandım hep hamileliğim boyunca çok memnunum içeriği temiz
Ernurr Digdem_12 valla dalin aldım hep ben çok güzel kokuyor eşimde çok seviyor dalinin kokusunu bazen bende kullanıyorum saçıma 😂
91mer Yesraan aslında sadece suyla yıkayım diyorlar 🤣 amaaa illa yıkayalaımmm diyorsanıDaaa köpüklü şampuan kullanım diyorlar
Sahnedekimadam gamzeliyarim28 evet canım, etkisi uzun sürede ne olur bilmiyorum kendimde asla umursamam ama bebek için olunca :( petrol var içinde
gamzeliyarim28 Sahnedekimadam ay inanmiyorum ya. tabi canim bebek icin o kadar temiz icerik ariyoruz da.. petrol nedir ya sok oldum suan
Tugce0526 Digdem_12 şampuan bioderma Deterjan Ariel baby kullanıyodum ama kalktı sanırım hiç bir yerde bulamıyorum baby me aldım bende
Gozdeku Digdem_12 mustela ile başladım ama yaramadı. Ecowell aldım ki losyonu da çok güzel. Deterjanı Dalan ve duru granül kullandım. Yarım ölçek hepsine yetiyor sıvıdan daha bereketli. Sıvı siveno kullandım. O da yeterli temizledi. Şimdi ikinciye de aynı markalarla devam edicem büyük ihtimalle.