Kyhnsnl58 canım benim de 15 Haziran görünüyor Doğum tarihim,ağzımda acı tat Yok ama ben de su içemiyorum günde 3 bardak maksimum,son 1 haftadır da aşırı iştahsızım Allah kolaylıklar versin. Ağzındaki tat için tuzlu bişeyler atıştırsan iyi gelir belki,ama normalmiş o tadın gelmesi maalesef sık görülüyormuş hamilelerde