Birtanesi84 Selam canım, Sata göre Haziran ortasında görünüyor dogum ama geç döllenme olmuş olabileceğinden Temmuz’a da sarkabilir iki hafta sonra netleşecek inşallah meraktayım bekliyorum
bhrm35 Birtanesi84 tahmini tarihin bellimi benimde haziran 17 en geç am sezeryan olacağım için erkenden aldırmayı düşünüyorum
Zeyneb35 tugceyazici benimde ikizler bebeği gözüküyor bugün kalp atışını dinledik hamdolsun 💕🙏 annesi ile aynı burç :))
Burcusaydam tugceyazici benim hesaplarıma görede 3 haziran😊 Sen kaç haftalık hamilesin yanlış mı hesaplıyorum acaba ben ?
hllkrdmn09 Deebg sata göre 6+1 di ama ultrasonda 5+6 çıktı ve kalp atışını gördük ☺️ Rabbim herkese sağılıkla nasip etsin inşallah 🙏
seyma281015 Zeyneb35 6 hafta 5 günlükken duydum. Aslında bu benim ikinci gebeliğim ama yine de heyecan dorukta 😍
Ozlmmhmt Ben internetten tahmin yaptım 23 haziran arkadaşım ebe oda vakti 23 haziran dedi oda inşallah hepimiz sağ salim alırız kucağınıza yavrularımızı 7+3👶