Yasmim Yarendemir_q evde yok doktor 17 sin de gel dedi çatlatma iğnesinden 14 gün sonra regl olurum genelde gelmezse yarın yapmayı düşünüyorum
Yasmim Yarendemir_q çok teşekkür ederim söylediğin çok iyi geldi umudum bi kırılıyor bi heyecanlandırıyor inş güzel sonuçlar alırız
edaizmm Gamzekeser benim de saat 10.30da yaptık, çok peşpeşeymiş bizim😊 Buarada kaç mm di yumurtalarınız bana birgün aralıklı size ertesi gün denmiş ya iğneden sonra merak ettim
Gamzekeser edaizmm 10,20,24 mm dedi estrofem değerim çok yüksek çıktı galiba o yüzden ertesi güne yapalım dedi
edaizmm Yarendemir_q benim 8 mmi Di. ama estrofem verildi ve günde iki kez kullanacağım bide çok kalınlaşırsa zararı olur mu bilemedim
Yarendemir_q edaizmm ya ben cuma aşılama olacağım çarşamba çatlatma iğnesi sizce saçımı boyasam zararı olur mu
edaizmm Yarendemir_q cumadan sonra hiç boyayamayacaksınız ama az da kalmış o yüzden bilemiyorum. Boyadığınız için şüphe duyacaksınız bnce hiç boyamayın zaten yeterince stresli bide o eklenmesin😊
Benas edaizmm benm ihtimali çok düşüktü dr heves etme tutmaması daha yüksek dedi dua ettim Allah’a sığımdım şükür Allah nasip etti rabbim size de nasip etsin inşallah 🙏🏽