Gamzekeser Ben 1. Aşılamamda o kadar çok dikkat ettim ki sürekli yattım hareketlerime olsun beslenmeme takviyeler vs.. Ama tutmadı.. 2. Aşılamam da hiç bişeye dikkat etmedim hiç olmamışım gibi davranıyordum, Her gün dışarıya çıkıyordum konserlere gidiyordum akşama kadar gezdiğimi biliyorum Aklıma bile getirmedim. Test günü geldiğinde öylesine yapmıştım nasılsa olmamıştır diye tutmasaydı üzülmicektim bu sefer o kadar kafamı rahatlatmıştım.. Sonra bi baktım çift çizgi ben şok 😃 Yani tutacağı varsa tutuyor ama en önemlisi sürekli bunu düşünüp stres yapmamak..