Gamzekeser Gulsen701415 mutlu resimden atabilirsin canım Google’a mutlu resim yaz oraya resmî yükleyip linkini buraya yapıştır
edaizmm Benim ge Benas benimde geçen ay çok yumurta olduğu için iptal olmuştu malesef bu ayda da bir yumurtam büyüdü, diğeri arkadan geliyor ama küçük o yüzden üzülmüştüm ihtimal düşük diye çok sevindim sizin adınıza, bana da umut verdiniz🌸
Benas edaizmm benm ihtimali çok düşüktü dr heves etme tutmaması daha yüksek dedi dua ettim Allah’a sığımdım şükür Allah nasip etti rabbim size de nasip etsin inşallah 🙏🏽
edaizmm Gamzekeser inşallah güzel haber vermek nasip olur, yazarım 🙏 Sizinki nasıl geçti, bende o günü çok merak ediyorum 🙁
edaizmm Gamzekeser çok pardon ben bgün yapıldı sandım🙈 o zaman yarın bekleyeceğim cevabınızı, çatlatma iğnesini kendiniz mi yaptınız? Benim gece olduğu için kendim yapacağım da bir sıkıntı olursa diye stres yaptım
Yasmim Bende aşılama oldum 11.günüm ama hiç belirtim yok bana da yardımcı olurmusunuz bnde pcoyum reglim 35 günde bir geliyor ama kilom da yok çok korkuyorum olmazsa die
Yarendemir_q Yasmim belirti olmak zorunda değil ki daha erken zaten belirti için siz 2-3 gün sonra bi test yapın kaç yaşındasınız
Yasmim İlk aşılamayla hamile kalıp hiç belirtisi olmayan varmı zaman geçmek bilmiyo hem çok korkup hemde çok heyecanlıyım benim 1 tane yumurtam vardı sizler de erken test yapıp çıkan varmı
Yasmim Yarendemir_q evde yok doktor 17 sin de gel dedi çatlatma iğnesinden 14 gün sonra regl olurum genelde gelmezse yarın yapmayı düşünüyorum
Yasmim Yarendemir_q çok teşekkür ederim söylediğin çok iyi geldi umudum bi kırılıyor bi heyecanlandırıyor inş güzel sonuçlar alırız
Gamzekeser edaizmm canım ben yaptırdım ilk belgeleri ayarladım kan verdim eşim sperm testini verdi. Çok kısa bi işlem rahim ağzını bi aletle açtı arkasından spermi enjekte etti 10 dakikaya yakın yattım eve geldim. Dikkat etmem gereken bir şey olmadığını normal hayatıma devam etmemi söyledi. Ben yine de tedbir amaçlı dinleniyorum bugün