Ben doktorumun tavsiyesi ile folanda kullanıyorum içeriğini araştırdım gebelikte alınması gereken bütün vitaminler var.ilk kontrolümde bebek 1 hafta geriden geliyordu.folanda yı kullandım iki hafta sonra gittiğimde gelişimi düzelmişti.kalp atışınıda duyduk.şu anda 9+2 deyiz herşey çok yolunda çok şükür 🙏