Ikiz_annesii Comeasli ben 2 aylikken ogrendigim icin o zaman folik asit kullanmaya basladim elenatal 2 ile. Sonra tiroid sorunu olunca icinde iyot var diye bıraktirdi doktorum folicus kullandim kisa bir sure sonra tamamen biraktim