Aysbst12
Neden boyle hissediyoruz acaba , bende cok yogun yasadim bu duyguyu ama artik olumlu dusunmeye calisiyorum, cunku kendimize zarar veriyoruz, anın tadını bu surecin guzelligini kendimize yasatmiyoruz buyuk haksizlik yapiyoruz kendimize. Icini ferah tut kafani birseylerle oyala ve dua et bol bol🤲🥰