Sedefibrahim elisdenizsahin00- elisdenizsahin00- bende geçen hafta 6 haftalıktım duyulmadı 7.haftada duyulur dedi doktor bu gün duyuldu kişiden kişiye değişiyor
Sbs4 Patito__ canım evet 7+4 üz bugün yine sordum doktoruma hatta 2-3 gündür daha agresif ağrılar oluyor dedim normal olduğunu plasenta oluşması için kanalların açıldığını söyledi. Ben her ağrı girince bebeğe bişi oldu diye endişeleniyorum ama normalmiş. Dinlenmemi uzun süre ayakta kalmamamı söyledi. Bir de beslenmedeki kritiklere dikkat dedi her zamanki gibi.
Patito__ Sbs4 kanallarin acilmasi bu mantikli bir cevap beni sakinlemem icin ikna etti :) dinleniyorum bende zten cnm bu 3. Gebelik iki kaybm vr yatiyorum oyuzdn. Cok tesekkr ederim. Rabbim hepimizin yavrularina uzun saglikli guzel bir omur nasip etsin aminnnn♥️
Ayztsla Bende şu an 9+1 az bi kahverengi lekelenmemek oldu bugün doktora gittim normal değil ama bi sıkıntı görünmüyor dedi devam ederse fitil yada iğneye başlayacakmış 🤦🏻♀️🥺
Sahrakurtt Merhabalar kızlar , benim şuan 5+2 çok heycanlıyım keseyi gördük için de bebek olduğunu da ama kalp atışı için 10 gün sonra gideceğim. Bulantım var ve bugün gögüslerim çok ağrıyor. Elma dan mesela tiksiniyorum tadı demir gibi geliyor. ☺️
Gizemyasinn Sahrakurtt sizinle aynıyız maşallah benim de pazartesi kontrolüm var inşallah görürüz bizde keseyi sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah
Sbs4 Patito__ 2 haftada 5 kez doktora gittim endişe olmuş benim 2.adım o nedenle seni ve ikna olmamanı çok iyi anlıyorum 🥲 Sağlıkla kavuşalım inşallah ♥️
Nergizruky1 1ciftyesilgoz ayy aynı haftayiz ve bende öyleyim ya bel ağrısı göğüs ağrısı vs dışında belirtim yok😅
Patito__ Nergizruky1 benmde ayni diom hamile deilmiym herkesn midesi bulanior blmem ne bizde ne vr bole :)
Patito__ Sbs4 😅😅😅 bende erken gitmicktm dedm bekliim sonra baktm agrilrm vr gittim ama dr kese suan gozukmeyecginden hicbrsy anlasilmaz dedi kist falan durumna bakti yk dedi Carsamba gel keseye bakalm dedi kese yerindeyse sorn yoktur. Ben tabi urolojiyede randevu aldm belki enfeksion filanmi acaba diorm o tarafmda bacagimda agrio bazn bilemedm iste bu gidisle bnde uc bes dr a gidecegm gbi :))) Rabbim saglikla kucagimiza almamizi nasip etsin aminnn yoksa agrisin sorn deil yani cekerm ama bilsemki birsy ylbsorn etmicm tbiki
Ayztsla Gizemyasinn hayır vermedi doktor bende şaşırdım ama gerek görmedi galiba eğer devam ederse vereceğini söyledi 🤷🏻♀️ doğum hemşiresi bir halam var progestan vermediğine çok şaşırdı ama eğer devam ederse söylemem gerektiğini mutlaka ilaç vereceğini belirtti
Gizemyasinn Ayztsla hmm anladım bana doktor yumurtamın çatladığını gördüğün günden itibaren progestan fitil verdi sabah akşam 1er tane kullanıyorum daha hamilelik oluşmadan kullanmaya başladım ben ama normalde düşük riski olan hastalara veriliyormuş genelde öyle dedi aile hekimi
Nuur07 Haceren ben erken gebelik testi ile öğrendim adet günüme 2 gün var. Test de silik çizgi çıktı daha sonra kan verdim pozitif çıktı onda da
alparslansmother 25+6 hafta 14 e kadar mide bulantilarim vardi gecti 25 de simdide bacak karin kasik kramplari sirt agrilari basladi erkek benimde
Nuur07 pandasever dün verdim kan testi 50.32 çıktı. Ama adet günüme daha 2 gün var ben erken gebelik testi ile öğrenip sonra kan verdim. Sizin kaç şuan ?
Ayztsla Gizemyasinn umarım bişey olmaz gerçekten sabahtan beri stresli bir şekilde evde dinlenmeye çalışıyorum
Minik1Civciv minigiminannesi03 7+2 bazen kendimi hamile değil gibi hissediyorum. Bazen de midem bulanıyor. Ve gaz sıkıntım var
minigiminannesi03 Minik1Civciv normal canim daha yolun başındasın ondan dolayı 15 haftadan sonra karnında hafif çıkmaya başlar
minigiminannesi03 Aysbst12 hemen kötüyü çağırma güzel şeyler düşün hem kendine eziyet hemde bebeğini stresse sokuyorsun
Minik1Civciv minigiminannesi03 benim iç karnım yok 12 haftada çıkmıştı oğlumda direk ama kaybettim maalesef