Gozdeku Trldyg mide bulantısı için prilam aldım ama kullanmaya başlamadım. Şimdilik o konuda iyiyim 🫠
Patito__ Arkadaslar hamileligimi ogrenmeden uc bes gun once baslayan bir agrim oluyor(kirmizi iswretli yerde) hergun belli zamanlarda tutuyor kasikta degil sol ust karin kenarda bu durumu yasayan varmi acaba :( Tahmini 5+0 filan hamileym pcom var
Sevilmom Patito__ evet canım 5. Haftada bende de olmuştu o dediğin gibi bi ağrı bende ne alaka demiştim ama normalmiş demekki İçin rahat olsun🌸
Sbs4 Patito__ canım evet 7+4 üz bugün yine sordum doktoruma hatta 2-3 gündür daha agresif ağrılar oluyor dedim normal olduğunu plasenta oluşması için kanalların açıldığını söyledi. Ben her ağrı girince bebeğe bişi oldu diye endişeleniyorum ama normalmiş. Dinlenmemi uzun süre ayakta kalmamamı söyledi. Bir de beslenmedeki kritiklere dikkat dedi her zamanki gibi.
Trldyg Sdl oyle agir karin agrisi yaşıyorum ki anlatamam yerimden hic kalkamıyorum karnım yanıyor ,hassas, cok yemek yiyemiyorum hiicc hıçkırık surekli sari safra Qusuyorum 🥹🥹
Tugceocal Trldyg Bende her sabah sarı safra kusuyorum bugün doktoruma söyledim Prifemyn Dr verdi gece yatmadan kullanmaya başlayacağım
Gizemliana Trldyg minigiminannesi03 ikinci hamileligim henüz 8+6 🤗 aşırı uyku hali ve biraz bulantı 🤢 +halsizlik. Birazda hasta oldum gibi basim ve bogazim agriyor keyifsizim
minigiminannesi03 Ayglemel 15haftalik kaybettim korkma canim allahi karşımızdakine uzun sağlıklı ömür nasip etsin
fatma3844 minigiminannesi03 11 haftalik olduk bulantilarim hafiflesede yinede bulantı ve halsizlikle geçiyor ☺️🥰
Patito__ Sevilmom insallah normaldir cnm cok tesekkr ederm dis gebelikten korkuyorum henz kese gormedm oyuzdn endiselendm cok sagolun ♥️
Sinan35eda minigiminannesi03 bende bugün öğrendim 6 haftalıkmis ama Diane doğum kontrol hapı kullanmıştım doktorum şuan sorun yok sağlıklı dedi ama genede bu ilacı kullanınca çocuğu alıyorlar sağlıklı olmazsa diyorlar ama şuan sorun yokmuş dediği yere gideceğim yarın ordada takip altına alın işimizi sağlama alalım dedi şuan kalp atışını fln duydum enfeksiyonda varmış bende o kalp atışını duymak çok güzel bişi Allah’ım herkeze nasip etsin ya ben bir buçuk yıl bekledim çok şükür
minigiminannesi03 Sinan35eda canim enfeksiyon için antibiyotik vermedi mi mutlaka ilac işte enfeksiyon suyu patlatatiyor erken doğuma sebebiyet veriyor
Hrykmrcglr minigiminannesi03 11+3 bu zamana kadar sadece mide bulantilari vardi fakat 2 gundur uyku problemine kadar yasiyorum halsizlik istahsizlik bulanti sanirim hafif soguk alginligi yasiyorum
minigiminannesi03 Hrykmrcglr rabbim hepimize kolaylıkla güzel gebelik yasatsin inşallah sağ saglim alalım
Minezra elisdenizsahin00- bende 6.4 üm gelen hafta duymadık 8 haftalık olunca gideceğim hayırlı haberler alalım inşallah
ilknurakdogan1 10+4 deyiz bizde 4+4 de keseyi 6+4 de kalp atışını duyduk 🤲🏻 Bulantı kusma halsizlik uykusuzluk her şey var hala ama dayanmaya çalışıyorum