Dilann97 -zeliha46- tatlım son adet tarihinin ilk gününden hesaplanıyor ama ben PCO olduğum için ultrason hesabı ile ilerliyorum.
Dilann97 -zeliha46- hcg ye göre hesaplamak sağlıklı değil. Hcg 1500-2000 lere ulaştığında keseyi görürsün inşallah 🙏
Patito__ -zeliha46- cnm son adetine gore hesap yapman lazim googleye yaz gebelik hesaplama diye ordan cikar. Betan 2000-3000 olunca dr a gideblrsin. İki gunde bir 2 kati cikcak sekilde hesap yapip ona gore randevu alabilirsin.saglikla gelsin.amin
-zeliha46- Gizemyasinn kan için gittiğimde görünmüyordu ama 4 gün sonra görünür dedi doktor daha gidemedim 10 geçti
Eceselo1759 elisdenizsahin00- 5+4 te bende duymadım ilk gebeliğimdi kese vardı ama bebek yoktu boş gebelikten çok korkmuştum tam 7 haftalıkken gittim çok şükür kalp atışını dinledik hiç moralinizi bozmayın iyi düşünün iyi olsun
elisdenizsahin00- Eceselo1759 benimde öyle kese ilk gördü bi hafta tahlil sonuclarımı göstermeye gittim yine bakarmısınız dedim baktıı ama kese ilk günkü gibi değil kese var kese büyümüş sııkıntı yok dedi işte 1 haftaya erteledi bakalım inşallah 💕🧿tesekkür ederimm hepimiz için hayırlısı olsun sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin allahım yazarım 1 haftaya inşallah burdan🥰😘sağlıklıca kalın hanımlar
Patito__ 5+0 falanim tahminen pco oldugu icin netlk kesede olcak ins :) kese gormeye carsamba gitcem. Hicbir belirtim yok sdce belim agriyo insaallah hersey normaldir. Rabbim hepimize saglikla nasip etsin ins aminnn ♥️
elisdenizsahin00- Patito__ normaldır sıkıntı yapmaa bende diyorum ya hiçbir belirtim yok hamilemiyim neyim bilemiyorum🤭😘 kalp atışımızıda duysam sağlıklıca inşallah 🥰💕
Eceselo1759 elisdenizsahin00- muhakkak yazın geç döllenmeden dolayı çok sık yaşanılan durummuş o yüzden rahat olun güzel haberi bekliyoruz 💕🌸
Patito__ elisdenizsahin00- :) bende ayni ararada gogsum bir iki sizliyor tmm :) gerci bole hamilelik gecirdim dha once ama 4 yil oldu asirida hatrlamiorm ozmnda fazla hissim yoktu 5 aya kdr hic midem bulanip kusmamistm. İnsallah hamileliklerim kolay geciyordur bi sıkıntı anlamina gelmiordur aminnn 🙏
Nurlyy Sdl bende düşük yaptım ve tekrar gebeyim aşırı karın ağrım var ama doktor kan olmadığı sürece sorun yok dedi
Eceselo1759 Nurlyy ablam 3 ay boyunca yaşadı şuan 5 aylık geçen aylarda yeni yeni geçti karın ağrısı doktoru normal olduğunu söyledi bende ara sıra yaşıyorum kasık ağrısı gayet normaldir bence 🌸
Sefanur_00 Nurlyy geçmiş olsun rabbim bebeğinizi sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin bende 4 gün önce kürtaj oldum ne kadar süre sonra gebe kaldınız regli gördünüz mü paylaşır mısınız rica etsem
elisdenizsahin00- Eceselo1759 evet gec döllenme olmuş doktor öyle söyledi son adetimle uyumlu değil 🤷♀️hyırlsı olsun 7 bucuk haftalıkken gidicem 6+3 deyiz bakalım
Ozlem-kara07 11+5 bir kaybım var şimdi tekrar 5+5 hamileyim inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız evlatlarımızı 🤲