8+0 hiç kusmadım, ama iştahsızlık, çok şiddetli olmayan mide bulantıları, normalde severek yediğim şeyleri yiyip içememe, kahve aşığı olarak kahve kokusuna bile dayanamama gibi durumlar mevcut🙇🏻♀️ama beni en çok etkileyen şey halsizlik ve ani enerji düşmeleri diyebilirim. Normalde düzenli spora giden biriyim ilk ay itibariyle yürümeye bile takatim olmuyor genellikle . Daha önce dış gebelik yaşadım, ameliyatımdan kalma bir komplikasyon olarak bazı günler yaşadığım kasık ağrım hamilelikle daha çok hissedilir oldu. Her şeye rağmen yine idare edebildiğim güçte olmaktan dolayı şükür ediyorum. :)