Mucizem33 Esraliiii e normalde bu boyu olmuyor mu Ki . Bence içimi ferah tut allahın izni ile birsey olmaz
busegv Esraliiii bende 35 haftalık gittiğimde asistan 31+4 ölçtü FLsini sonra doktor geldi FLsini yanlış ölçmüşsün bu ne dedi sonra doktor ölçtü doktor da aynı ölçtü birde diğer bacağına bakayım dedi o da aynı çıktı humerustu sanırım o kemik ölçüsüne baktı o da normal çıkınca tamam bu genetik yani bebekte problem yok dedi. Özele gittim şuan 37+5im bebeğim 48 cm yani gayet normal doğum içinde bence de bir özele gitmelisin
yagizegemom Esraliiii ay geçen acile gittim nöbetçi doktor banada aynı şeyi söyledi bacak boyu kısa diye bişey dediler mi dedi yooo gayet sağlıklıydı dedim baktı baktı bi sorun mu var dedim yok herşey normal dedi bu seferde 🤦🏻♀️ bazıları gerçekten bilemiyor……
Esraliiii yagizegemom Dr kafadan saldı resmen benibsinir ederke ya vallahi sized e 3 günde 1 nst dedi mi
yagizegemom Esraliiii o an bende aşırı sinirledim yok canım söylemedi bugün kendi doktorumdan randevum var bakalım
bademli_puding Esraliiii bir de özele git canım benim eltime de aynı şeyi söyledile doktorlar bebek doğdu hiç bişeyi yoktu bir bacak kısa dediler doğdu ikiside aynıydı
Esraliiii bademli_puding aynen öyle devletin unursamazligu cidden moral bizucu gidicem zaten daha gitmem ona
bademli_puding Esraliiii ben devlete gidiyorum memnunum ama herkese aynı şekilde iyi doktor denk gelmiyor maalesef
Cgdm07 Esraliiii doktorunu degistirmeni tavsiye ederim ne olursa olsun hiç bı insana bu böyle söylenmez şimdi bunu yapan doğum anında kim bilir ne söyler Kesinlikle başka bı doktora özele yada devlete farketmez bı görün tek doktorun demesine güvenme moralini de bozma belkide hicbisiy yok boşu boşuna günlerini üzülerek geçirmeme gerek yok bir an önce başka bir doktorla gorus
Esraliiii Cgdm07 gecen hafta 33.4 görünüyor fl aradan 10 gün geçti bu değer nasıl 32. Haftada görünür hayret kesinlikle haklısınız ama bu haftadan sora ozel bakar mı yao bakmazsalar
Esraliiii Cgdm07 depremzede kadın geldi marastan ona bakmadı düşünün ben bakamam dedi ama instaramda paylaşıyor devamlı hikaye depremle alakalı
Yarenylmz Esraliiii amann boşver doktorun boş boğazlığı, bende eşimde kısayız illaki bizimki de kısa minyon olur
cahillesohbetikestim Esraliiii abla atak dönemleri oluyormuş bebeklerin. 35 haftalık gittiğimde boyu 33 haftalık çıkmıştı d vitamini calsiyum takviyesi ve kefirle bir haftada 4 cm uzamış haftasını yakalamış miniğim. Sende canını sıkma. Kefir ve yoğurt tüket bol bol bir de d vitamini ve calcimax kullandım düzenli kullanım sonucunda çok büyük faydasını gördüm. 🥰 doktorum bir dahaki kontrolde belki de yanlış ölçmüşüzdür boyu gayet iyi demişti yanlış ölçüm yapılmış olabilir.
Nnanaa Esraliiii son haftalarda ölçümler gerçekten tam olmuyor bence. Bebekler büyüdüğü için mi ya da pozisyonlarından dolayı mı artık. Benimde 35. Haftada birden kafası 2 hafta büyük demişti. Bencede bir gidin başka doktora
cahillesohbetikestim Bir de devlet ve özel ölçümleri çok farkediyor. Benim 34. Haftada devlette 2750 gr çıktı. 36. Haftada özelde 2650 çıktı. Ben anlamadım cihazdan mı doktordan mı. Ama özel genel olarak daha doğru sonuç veriyor. Bir özele git için rahat etsin 🥰