Siem24 Esraliiii ben 175 eşim 185 kızım 48 cm doğdu ama şuan yaşıtlarından daha uzun yani bir sorun olduğunu düşünmüyorum canım ama için rahat edecekse başka doktora görün
Yarenylmz Esraliiii amann boşver doktorun boş boğazlığı, bende eşimde kısayız illaki bizimki de kısa minyon olur
bademli_puding Esraliiii ben devlete gidiyorum memnunum ama herkese aynı şekilde iyi doktor denk gelmiyor maalesef