İlk 3 ay riskli zamanlar, bebeğin tutunması, kanama alanı, gelişimi vs derken takip edilmeli ama sizin düşünceniz tabi ki. Bir de doğum yaklaşınca haftada bir mecbur ultrasonla bakıyor doktor bebek ne durumda, kalp atışları nasıl, kordon dolanmış mı gibi gibi. Açıkçası bende zararlı olduğunu düşünmüyorum.