momshe perşembe günü girdim, cuma günü girdim(kanamadan dolayı) , çarşamba günü tekrar gireceğim. O gün gelsin dye bekliyorum resmen. Özellikle 3 ay önemli zaten bebeğin gidişatı hakkında önemli bilgi veriyor. Allah korusun bir şey olsa haberiniz olmaz.