momshe Yadırgamıyorum, kendi fikriniz… Ama 3 ay içinde bebek gelişiminde farklılıklar olabilir. Her ay girmekte sakınca yok bence. Ayrıca doktorlar kalp atışı dinlettirmiyor, zararlı diye 🤎
İlk kızımda 15 günde bir girerdim acemilik. Elhamdülillah hiçbir sıkıntısı yok. Yine de sen bilirsin ama bir sorun olursa takibin zorlaşır 🫠