arkesophia biz ne yaparsak yapalım bebek nasıl gelmek isterse öyle gelecek. Dünkü kontrolümde sınırı birazcık aşmış çıktı iki kere ölçüm yaptı hatta ama tabii yine de yanılma payı var. Çatı muayenesi de oldum. Doktorum özel olmasına rağmen açılmam olduğu için bekleme taraftarı. Hemen sezeryan deseydi de kabul edecektim güvenecektim ama bu sefer içimde hep keşke kalacaktı acaba normal deneseydim olur muydu diye. Şuan normal doğum için beklemedeyiz bebeğime güveniyorum kendime güveniyorum eğer öyle gelecekse her şeyi yapacağım ama son anda sezeryana dönerse de en azından denedik diyeceğim pişmanlığım olmayacak yani sen de öyle düşün.