arkesophia doğumuna sahip çık hareketi var. Doktorun insafına birakma derim. Korkutup bisiler diyebilir ama sen kararlı ve ısrarcı olduğunda benim tercihim normal doğum diye direttiginde başka seçeneği yok. Artı doktorun dediğini mutlaka başka doktora (devlet olabilir) teyit ettir. Ben de son dakka degistiremiyorum ama psikolojik olarak beni caydırmak için herşeyi denedi doktorum en son vazgeçti baktı kararliyim. Ama onun her korkutmasini dogum derslerinde hafizamdan sildim. Allah korusun ciddi bir sağlık sorunu yaratmayacak bir engel çıkmadigi sürece herşey normal doğal olacak kendi dogumuma sahip çıkıyorum çıkmak zorundayım doktorun veya hastanenin ticari zihniyetine ve insafına bırakamam.