GkbenAktaAlngan arkesophia bana 96 milim dedi sınır 100 dedi ama kafa büyüklüğünden dolayı kanala inmesi zor olabilir dedi
arkesophia GkbenAktaAlngan hayırlıdı oldun inşallah sağlıklı oldunlarda normal ya da sezeryan fark etmez napalım 😊 senin doğumun benden önce olur canım fırsatını bulursan eğer yazar mısın ?😍
Kbrmrt GkbenAktaAlngan Aynısını bana da söyledi özeldeki doktorum. Siz kaçıncı haftadasınız. Ben bugün 38 oldum.
Rabia54 arkesophia aynen öyle doktor kolay doğum olur aslında zayıf 3 kilo falan doğar anca dedi ama baş büyük ya birazcık haftası gelince bakarız uygunsa olur dedi de baakalim 😊😊
arkesophia Rabia54 bebim dün 3100gr dedi 3haftaya 3500olur herhalde kilosu ya kafası büyümese bari😆 sağlıklı olsunlarda nasıl olursa olsun artık 😍
Zuleyhakaan arkesophia bence hiç takma. Benımkının kafası cok büyüktü.3 hafta öndeydi ve doktorum normali destekledi. Bir kaçdikişlede kurtuldum. Hiç kafana takma bence.
Kbrmrt Zuleyhakaan Acaba kaçıncı haftada doğum yaptınız ve bebeğinizin kafa çapını hatırlıyor musunuz😊
Yarenelibol Benim oğlanın da kafası 30 haftada gidiyor demişti bu gidişle normal doğurmaazsın diyip korkuttu ama bn daha 28+5 haftalığım inş daha fazla büyümez artı 😂 kafası kanalda bnm veletin uzun zamandır bi kısmı kanala girmiş çıkmıyorda baş aşa pozisyonda bekliyor ne zaman gelceği mechul😂💙
arkesophia Yarenelibol ayy seninki dursunn daha çok erken yapmasın yaramazlık 😊 sağlıklı oldunlarda normal sezeryan fark etmez 😍
Pinkdreambaby arkesophia rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻☺️ İnşallah canım 3 haftayı geçmedikçe ileri gitmesi korkma
svmeybgl arkesophia 24 ve 28. Hafta kontrollerimde bebeğin başı 2 hafta önde çıkıyor . Bende normal Doğum yapamamaktan korkuyorum ☹️ Umarım daha fazla büyümez Doğum şeklini etkilemez
arkesophia svmeybgl inşallah istediğimiz gibi olur🙏 son hafta önemli sanırım hayırlısıyla sağlıklı olsunlarda benimki sizden önce doğar muhtemelen 😆 yazarım burda inşallah nasıl olduğunu
Selenemesia arkesophia ben 39+3üm perşembe suni sancı vericek doktorum büyük ihtimal.aynen hayırlısıyla kavuşalım inşallah 😊
Kbrmrt Selenemesia Ben 38. Haftama bugün girdim. Doktor bebeğin kafa çapı büyük olduğu için suni sancı ile doğumu başlatmam dedi. Çatım müsait aslında. Sziin süreciniz nasıl ilerledi?
GkbenAktaAlngan Kbrmrt ben 39hafta 1 günlük oldum ama kanala İnmemiş henüz bugün nst de sancım çıktı şuan da biraz ağrım var ama bakalım ne zaman gelecek
As06 arkesophia sizin yine 2ymıs benim 3 hafta önden gidiyor ben doktora sordum bebegın ilk dogarken basındaki kemikler hareketli kanaldan gecerken kemikler carkın dıslerı gibi birbirine gecıyor sorun olmaz normal yapabilirsin dedı
arkesophia As06 ya bu doktorlarda birbiriyle çelişiyor basıl iş anlamadım valla🙄 sağlıklı olsunlarda nasıl olursa olsun napalım artık 😊