Melisam ben yaptim canim.maalesef diyorum.ozel bi durumum vardi gebelik sonlandirmak icin mecburi olarak gityim.hak yemeden yazcam uzun olacak o yuzden. Bebegimde ciddi bi anomali vardi.24 haftalikken sonlandirmak icin yatis yapildi.zor bi psikoloji oldugu icin sagduyulu yaklasip ozel odaya ucretsiz yatis yaptilar.neyse surec basladi. Dr kafilesi sabah aksam viziteye geliyo bakiyo gidiyo.suni sanci icin fitil baslandi.6saatte 1 uygulanacak.oglen 12de ilk verildi. 4 gibi sanci basladi.6da 2.verildi.aksam 11 acilma 4cm duramiyorum felaket durumdayim.bisey yok normal git dedi nobetci dr. Gece 12 de fitil icin beklendim gelen giden olmadi.1 de hemsireye gittim aradi dr gelecek dedi.3te hala gelen giden yok hemsire ziline basiyorum gelen yok.kalktim gittim hemsire azarladi yolladi ve 4te sancim bitti.fitilin etkisi gecti.sagolsun nobetci dr 7de viziteden once gelip bi fitil uygulayabildi.ve sifirladigim sanci tekrar basladi derken oglen fitilinden sonra sancim iyice artti.saat 4 benim canim katidir ah uh etmem ama öĺüyorum sanki fena bi sanci.gidiyorum dr normal deyip acilmaya bile bakmadan yolluyo.en son ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum ne dikiliyorum ne yatabiliyorum oyle korkunc bi aci icindeyim ve istemsiz olarak yeri gogu yikmaya basladim.saat 4.30a geliyo. Annem dr cagiriyo. Yarim saat sonra nobetci gelecek o ilgilenecek az siksin disini diyor.bagir cagir derken bebek geliyo ikinma dedi kosa kosa beni dogumhaneye indirdiler.5dk icindede dogumum gerceklesti.bu dogunlarda hastaya bebegi gostermiyorlar normalde.anne psikolojisi icin . Normalde cirkeflikten gebertirim orda hepsini ama sirf bebegimi gorebileyim diye sakin saygili yaklasmak zorunda kaldim.hele ki dikis atan kadin var ya canimi aldi. Uyusmadi diyorum cekistire cekistire dikis atti.benimki o esnada dinledigim arkadaslara gore cok cok iyi gecmis canim.azar mazar ilgisizlik coook.imkanin varsa ozele git.ozelde bi kan aliyo gecen kiz. 3 kere iyi misiniz dedi. Ilgi alaka girlaa