Melikeayt mucizemsi ben ilk hamileliğimde oraya gitmiştim deniz hocaya.doktorlar asistanlar hemşireler çalışanlar çok iyi ilgili ama odalar 3 kişilik ve yanına kesinlikle eşini almıyorlar
GlnurYldz mucizemsi ben gazi hastanesine gidiyorum polikliniğe gidecekseniz devamlı bi doktor yok malesef değişiyo ama güzel ben memnunum sadece sekreterleri sıkıntılı onlarda çok önemli değil devlet olunca zaten doktor falan şans işi biraz
Emell Seden canim cukurambarda aylin totan var. Ozel.muayenehanesi var. 500 tl ye detayli yapiyor ali ipek hoca geliyor oraya
Mela Emell Seden 325 tl ye yaptırdım daha yeni Ali ipekten. . Servet ünal tip merkezinde nazım Hikmet Kültür salonunun orda yenimallede
Emell Mela Oradaki fiyati da duydum. Ama benim ilk gebeligim sikintiliydi . Detaylim 2 saat surdu 1 saat ali hoca 1 saat aylin hoca tum herseye baktilar canim. Helali hos olsun valla
Mela Emell Ali Bey çok dikkatli inceliyor evet çok özenli Allah razı olsun öyle işinin ehli insanlardan 🙏 okudum.başka bir posta hatırlıyorum sanırım sizdiniz 24 haftalık kaybı olan ,Allahım bebeginizi sağlıkla kucaginiza almayi nasipetsin inşallah bu sefer 🙏 hersey Allahtan
Emell Mela evet canim, benim. O yuzden bu hamileligim detayliya kadar hep.stres endise korku panik icindeydi.ilkinde de zubeyde de 3 kere detayliya girmeme ragmen teshis koyamamislardi. Ali beye gittim o koymustu teshisi. Cok.guveniyo ve saygi duyuyorum.cok sukur
seyma281015 Bugün etimed hastanesiyle görüştüm tam Doğum paketi 3900 lira normal sezeryan aynı. Sadece Doğum da 2900 lira. Doğru düzgün bir devlet hastanesi de yok. Allah ımm Ankara da hastaneler 5 para etmiyor cidden 😐😐 ilk doğumumu Zekai Tahir de yaptım birdaha oralara gitmek istemiyorum. Çok kararsızım ne yapacağım..
Tgbylmz seyma281015 nasıldıki devlet çok mu kötüydü 🤨 açıkçası ben polatlı devlet haatanesindeyim burdaki kadın doğum doktorlarından memnunum bunu hastane personeli olduğum için demiyorum ben şuan normal doğum düşündüğüm için doktor çok önemli değil ama sezeryandada elleri iyi diye duydum hep
Mela Emell bana bebeğime Down rİSKİ demusti prof. Fetal dna istedi sonra bizi Ali beye yönlendirdi sırf fl kemiği geri diye Ali Bey çok çok rahatlattı öyle bişey kesinlikle yok evet geri ama bebeğin saglik sıkıntısı yok olsa görurdüm dedi anlattı sizde esinizde minyonsunuz bebekte minyon olucaktır dedi saolsun yüzüm gülerek çıktık. İnşallah sizde bu sefer yuzunuz gülerek çıkarsıniz Rabbim mucizenizi Size bağışlasın 🙏
Annem seyma281015 ya ozelle devlet arasinda kaldim bu iki hastahanede ankara nin annelerinin genel tercihi. Ben muyene icin gittik zekai tahire icim daraldı kavga gurultu oldu gergin personeller sınırlı doktorlar . oyle etkisinde kaldim ki ustumden atamadım o gerginligi
seyma281015 Annem siz ondan bile etkilendiyseniz bide Doğum yapanları düşünün. Bencede hiç gitmeyin siz 😊 3 yıl oldu ben hala unutamıyorum şimdi nerde doğuracam diye kara kara düşünüyorum
Annem Habis07 iste dogurmaktan degil o psikoloji yi kaldiramamaktan korkuyorum Size birsey sormak istiyorum ozel de de yeterli teshizat yok diyorkar devlette hepsi var diyorlar ama devlette de boyle buyuk sorunlar var ne tavsiye edersnz
Habis07 Annem bak zekaiyi asla onermem dogumhanede calıstım az bseyde olsa acaip hasta yogunlugu var carsaf temzlk olayı yetersz temz degil travay odası baya zor dokuz on kadın brden bagırıyor pskolojin kesn bozulur benm ble bozulmustu :( ozelde o muamele olmaz gozune bakarlar sakin davranırlar eşin yanında olsun istiyorsan ailen destek olsn istiyorsan insan gbi muamele goreym dyosan ozel ama ankarada ozeller baya pahalı ben medicanada 6000 tl ye paket aldım memnunum smdılık
Mela Annem ben hacettepede profa gidiyorum ama orada hastanede takip yaptıranlarda var biz muyanehanesjne gidiyoruz sadece bazen testler yada acil veya yatış falan olacaksa hastaneye gidiyorum öncesinde lokman hekimdeydim lokman hekimde yatış yapıldı 1 gece çift kişilik oda 350tl tek kişilik 500 tl buna güçmü dayanır 1 hafta yatsan. . Hacettepe de 3 gün yattım odalar lokman hekimden farksız hatta banyoları daha geniş ve temiz güzeldi hemşireler ilgili hastane temiz psikolojik olarak anliyorlar özel gbi tabiki yarı özel sayılır gecesine 50 tl falan aldılar 2 kişilik oda için tek kişilik özel odalar da var 100 tl mi ne yani imkanın varsa hacettepe güzel
DilaraBozkurt Annem uzak durun o hastaneden lütfen dediğim şeyler doğumhane de değil bildiğin müşade altında oluyor