arirangg Falancahanim T biraz daha silik olduğu için yarınki testi de görmeden tam karar vermek imkansız. Eğer yarın daha koyulaşırsa yumurtlama yarın ama daha silik olursa yumurtlama bugün. Yarın daha koyulaşma ihtimali de var
cancik Falancahanim ben de çatlatma iğnesiyle hamile kaldım ama düşük oldu .. Allah yardımcımız olsun
cancik Falancahanim yarın yumurtlamış olursun istiyorsan bugünü değerlendir yada yorulma yarın yaparsın
cancik @“cancik”#https://mutluresim.com/images/2023/03/12/7b7oo.jpg. Bak benimkine yumurtlamayı görürsün
Falancahanim cancik Evet çok net belli.. peki adetiniz düzenli mi yani genelde düzenli olanlara 14 gün önce yumurtlama olur diyorlar ya
cancik Falancahanim düzenli sayılır mesela bu ay 15. Günde gördüm çatlamayı bazen şaşıyor ama ovülasyon takip etmek iyi bence her ne kadar sağlıklı gebe kalamasak da 🤓
cancik Falancahanim inşallah ben çok değerlendiremedim sen bol bol değerlendir gücün yettikçe şu 5 günü mesela yumurta ve çatlama görürsen yani
Falancahanim Falancahanim Yeni yaptığım test en alttaki. Acaba dün olmuş muydu yoksa hiç yumurtlama olmadı mı 🥶
cancik Falancahanim canım normalde dediğim gibi t daha koyu olmalı ama senin vucudundaki lh değeri benimle aynı olmayabilir sen yinede değerlendir , ama teste devam et bu yumurtlama değil gbi geliyor bana
Falancahanim arirangg Bugün çatlama ise nolur nolmaz değerlendireyim diyorum ve her gün devam edeyim teste 🥶